pondělí 21. února 2011

Únorové tvoření 2.část

Srdce, srdce, ..., srdce,...


Tři obrázky nahoře - voskovky a vodovky. Beatce jsem bílou voskovkou předkreslila srdíčka a páskou jsem přilepila papír k podložce, ona potom stírala papír houbičkou namočenou v naředěné červené vodovce. Můj výtvor je kombinace červené, modré a fialové voskovky, přetřeno modrou vodovkou, štětcem namočeným do Herkulesu udělány šmouhy (po zaschnutí udrží modrou barvu nahoře) a překresleno fialovou vodovkou. Jáchymek dostal papír s vytištěnými srdíčky, které si voskovkou obtáhnul (moc hezky, jeho grafomotorické dovednosti v poslední době docela poskočily :-)) a vybarvoval vodovkami, trochu experimentoval s mícháním barev a asi mu černá přišla romantická :-)

Prostřední řada zleva - můj pokus o "splétaná srdíčka" (vůbec netuším, jak se tato technika jmenuje, vzory jsem našla na netu), docela se povedly. Lepená mozaika, kterou jsme dělaly s Beatkou - aneb cvičíme jemnou motoriku. Po vytvoření středových částí to B. přestalo bavit, tak jsem dolepovala já. Červeno-fialové srdíčko je z kousků zalaminovaného nastříhaného krepového papíru - rychlé, jednoduché, pro Beatku ideální :-)

Dolní řada zleva - siluety srdíček - ze zbytků samolepící folie jsem od oka vystříhala srdíčka a nalepila na papír, Beatka dostala k dispozici naředěnou modrou a červenou barvu, kterou nanášela houbičkou (používám houbičku, protože Beatka při malování štětcem udělá pár čar a je hotovo a pěnový štětec nebo váleček jsem ještě nezvládla pořídit :-o). Výsledkem je takové jemné modročervenofialové mramorování. Poslední dva obrázky je miska dělaná technikou papier-maché, poslední vrstva je dělaná z kousků krepového papíru.

A zase za rok :-))

3 komentáře: