úterý 14. září 2010

12.9.2010

Ráno Beatka velmi dlouho spala. To je vždycky podezřelé. Vstávala až skoro v deset hodin a s horečkou :-( Ta se jí držela celou neděli, takže jsme den trávili hlavně listováním v knížkách. Jinak ale měla docela dobrou náladu. Odpoledne si dala i svačinu a večer večeři, obojí bohužel v devět večer vyzvracela. V jedenáct hodin v noci horečka mávnutím kouzelného proutku (a možná tvarohovým zábalem) zmizela a Beatka mě nutila asi do půlnoci do dalšího prohlížení knížek.


5 komentářů:

  1. Beátka super šikovná :) u nás jsou knížky spíš jako učení, ne pro zábavu :/ bohužel...

    OdpovědětVymazat
  2. tO JE FAJN, ŽE TO PŘEŠLO!

    Jo, a koukám, koukám, že Beátka je podobná tatínkovi! Celej on!!! Je to tak?

    I když je fakt, že tebe jsem ještě neviděla, statečně se utajuješ :o) Třeba bych pak změnila názor :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Beatka knížky miluje :-)) Ale spíš takové ty obrázkové slovníky nebo malované čtení. Nebo prohlížení obrázkových karet, ale to má spíše za odměnu :-) nebo když je na návštěvě děda s babičkou, kteří se k tomu propůjčí.

    Lucko - já nevím, Beatka je podobná na sebe :-o. A na fotkách moc nejsem, protože za prvé většinou fotím já a za druhé se straaašně nerada fotím. Ale když se podíváš na 6.7.2010, tak ta hlava, co vylízá za Beatkou z díry jsem já :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mak, no tak Pétu to moc nebaví :( což mě hrozně mrzí. Spíš to má fakt jak "učení", vydrží u toho, ale že by si vzal dobrovolně knížku a přišel s ní za náma, tak to vůbec :(

    On si radši listuje letákama, Zlatýma stránkama atd., kde jsou jeho milovaná loga, nápisy a značky. Už se kvůli němu musím učit značky aut a vlajky :)

    Máme z Rané péče půjčené kartičky, kde jsou vyfocené spousty věcí, možná to máte taky, to by se Beátce určitě moc líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem kartičky (no spíše karty A5) vyráběla sama, ze začátku jsme je používali na stimulaci zraku - B. měla do 8 měsíců psanou dg. praktická slepota.Pak se dobře hodily na rozvoj pasivní slovní zásoby , teď je používám na různé třídění do kategorií a později je využijeme na globální čtení :-)) A Beatka je miluje, byla to první věc (mimo mlsnot), které začala nosit ve VOKSu.

    OdpovědětVymazat