čtvrtek 2. září 2010

2.9.2010

Tak dnes to bylo poprvé naostro. Ráno jsem Beatku do školky přivedla, předala paní učitelce a přijít jsem si měla o půl dvanácté. No nevydržela jsem a byla tam už ve čtvrt, tak jsem viděla, jak v jídelně baští oběd. Měla se jako princezna - do a z jídelny se vezla v židli :-o. Ráno mě ještě pobavila: mají takový rituál, že se děti vzájemně zdraví podáním ruky. jeden chlapeček, když přišel pozdravil holčičku podáním ruky a pak jí dal pusu. Beatka z druhého konce místnosti, když viděla líbačku, tak přiběhla a chtěla se líbat taky. No, bohužel, chlapeček už moc nechtěl, asi B. nebyla jeho typ :-) Jinak paní učitelky říkaly, že u ničeho nevydrží a jakmile se otevřou dveře na chodbu, chce jít zkoumat. Já jim to říkala...
Beatce se zatím ve školce asi líbí, když jsme odcházely, neustále mi chtěla utíkat zpátky.
Doma odpoledne jsme lepily koláž pejsků a kočiček s panem veterinářem (aneb co dělá maminka). Beatka potřebuje veeelkou dopomoc, ale strašně jí to baví a skoro nic to nestojí (lepidlo v tyčince a vystříhané obrázky ze starých časáků), kdykoliv může, domáhá se lepidla. Dílko jsme pak daly na nástěnku. Když přijel domů tatínek, tak ho jako první věc táhla k nástěnce :-)


2 komentáře:

  1. No, krááásný, školka i veledílo!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi to líbí, šikula! I se školkou, kluk neví o co přichází:-)

    OdpovědětVymazat