středa 1. září 2010

1.9.2010

Tak už nám to začalo. (A já snad budu zase stíhat i blog.)

Dneska jsme obě děti s tatínkem vypravili do školek.
Jáchym už je "mazák" - jde už třetím rokem, letos poprvé "do velkých". Taky se tím celé odpoledne chlubil, že už je ve velkých. Místo značky kladívka má červené kolečko a vůbec ho to nevyvádí z míry. Pohoda.
Beatka tatínka nadšeně táhla ke dveřím, bleskurychle si v šatně zula botičky a svlíkla bundu. Jako značku má motýlka. Mě potěšilo, že když jsme se šli převlíkat při odchodu domů a zeptala jsem se, jakou má značku, tak si to pamatovala. Její první školkový den byl spíše organizační, ale i tak z toho mám hlavu jak pátrací balon (Beatka si balonek odnesla jak dárek, spolu s omalovánkou a pexesem). Ve třídě jich bude 8 (z toho jedna holčička bude docházet na 5 dní v měsíci) a dvě paní učitelky+asistentka. Všechny vypadaly moooc mile. Beatka bude jednoznačně nejhyperaktivnější, ostatní děti mi tam přišly takové strašně klidné, zatímco B. lítala jak torpédo. Tak se necháme překvapit :-)

V tělocvičně byla i výstava prací dětí ze speciální ZŠ. Výstava byla prodejní a tak se nám v naší modré ložnici bude vyjímat nový obraz :-o. Výtvory byly mc pěkné, snad se někdy nějakého dílka taky dočkám.

Jediné minus dne bylo Beatčino dnešní počurávání se. Dneska to bylo tak půl na půl, to se nestalo sand od té doby, co jsme s nočníkem začali. (Možná je to i tím, jak se strašně ochladilo, 10 st. je fakt nářez.)

3 komentáře:

  1. Tak to vám moc fandím, ať je vše maximálně ok! Beátka i ty se máte, že máte školku :o) Určitě si rychle zvykne a bude se jí tam líbit.

    A co ty, Markéto, plánuješ něco? Třeba nějakou prácički na pár hodin? Nebo spíš budeš trošku relaxovat a připravovat úkolky pro děti a stíhat domácnost?

    Už se mi po vás moc stejskalo!!!! Kde jste se toulali, všichni? Dobře, že už jsi zpátky! Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si už říkala, co s vámi je...Jsem ráda, že jste v pořádku a že jsou děti ve školce spokojené. To náhlé počůrávání může být ze stresu.

    OdpovědětVymazat
  3. Lucko - jo, vypadá to, že se máme a jsem za to moc ráda. Jinak já pracuju prakticky od porodu, ale jen asi 8-10 hodin týdně (pokud nezaskakuju za dovolenou nebo nemoc). Dopoledne hlídá děda s babičkou a odpoledne někdy taky a nebo tatínek. Někdy je to organizačně docela náročné. Zase své práce se úplně vzdát nechci, mám to i jako psychohygienu, i když mé povolání dokáže být svým způsobem náročné. A doufám, že když bude Beatka ve školce, tak se mi trošku podaří dát do kupy domácnost a úkoly budu chystat ve dne a ne po nocích :-)

    Moni - to počurávání možná stres, možná i to, že se docela ochladilo, zvlášt když část dne tráví sezením na studené zemi :-( Ale dneska to bylo dobrý, dokonce i ve školce. A to pila jak průtokáč.

    Jinak - prázdniny mě těžce dostaly, děti chodily spát dcela později a já bývala večer totálně KO, takže hurááá školnímu roku :-) Něco málo z prázdnin zkusím dopsat, dny mám nafocený všechny, ale většinou to stejně bylo tak nějak pořád stejně.

    OdpovědětVymazat