středa 1. prosince 2010

1.12.2010

Tak zkouším pokračovat po listopadové pauze - ne, že by se nic nedělo, ale občas zlobil internet, občas foťák, potrápily nás nemoci a hlavně jsem byla tááák strašně unavená :-o.

Prosinec máme ve znamení těšení se na Vánoce, asi jako spousta lidí. (Ale s úklidem to opravdu nebudu přehánět.) Na zeď jsem pověsila z origami udělaných obálek adventní kalendář. Kupodivu si ho ráno jako první všimla Beatka. V každé obálce je kartička s nějakou předvánoční aktivitou. (Je to pověšené tak nějak halabala, ale účel to plní.)


Na dnešek to bylo (i kvůli nedostatku času - měli jsme s Beatkou masáže a potom zamluvený pobyt v multisensorické místnosti, takže nám zbyla jenom chvilka v podvečer) - focení v čepicích, abych měla z čeho vytvářet Pf.


Obě děti pak mají ještě svůj kalendář - Jáchym letos dostal Lego advetní kalendář. I když byl pekelně drahý, tak slavil megaúspěch, je teď do Lega blázen. Několikrát zkoušel, jestli by si nemohl otevřít i další okénka :-) Akorát měl "super" nápad si postaveného sněhuláčka vzít do auta a po tmě v zimních rukavicích si s ním hrát, takže chybí koště a ještě jeden dílek, snad ho zítra za světla v autě najdeme. Beatka má na každý den nachystanou nějakou knížku nebo pracovní sešit - všechno asi hned nevyužijeme, ale postupně se to bude hodit, knížky jsem buď vyráběla sama nebo jsou to různé úlovky z Levných knih za delší dobu. Dneska to byly Barvy s nálepkama.
Oba dva si ještě vymalovali svoji ozdobu.


6 komentářů:

  1. Hurááá :) já už měla strachy, co s váma je...

    OdpovědětVymazat
  2. Super, že žijete!
    Kam chodíte do multisenzorické místnosti?

    OdpovědětVymazat
  3. Prima, že jste zdraví. Adventní kalendář s aktivitami je bezva nápad. Já Járovi udělala zase úkolníček:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky už šílím, co letos na PF. Nic originálního ze sebe letos asi nevyždímám. Přejeme zdravíčko a hodně vánoční energie.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Holky (nebo dámy?) díky za přání.

    Moniko - Járův úkolníček je senzační, moc se ti povedl. Všechny odkazy kopíruju a vím, čím zabavím Jáchyma příští rok - matematika ho baví po mamince.

    Tuško - multisensorickou místnost máme ve školce, chodili jsme už loni, když jsme docházeli jen do SPC. Dětem ve školce to vyjde tak jednou za týden až čtrnáct dní, včera jsme byli v rámci kroužku. Je úžasná, chtělo by to ale častěji. Beatka tam navíc byla včera extrémně rozlítaná.

    Tess - četla jsem na rodince Tygrovy super pokroky v řeči - gratuluji. O tom si můžu nechat snít. Beatka sice mele celý den, ale rozumět tomu vůůůbec není.

    Jani - vaše Pfka se mi moc líbila loni - jednoduchá, krásná. Věřím, že něco vymyslíš.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky už jsem se bála, co s vámi je? Tak to jsem ráda, že vše ok. A opisuju...promiň - ale tohle se mi zdá jako fakt super nápad. Už jsem ty úkolky hodila Betce do symwriteru a od pondělka bude odkrývat. Díky za inspiraci!!!

    OdpovědětVymazat