neděle 12. prosince 2010

12.12.2010

Třetí adventní neděle.
S Beatkou jsme dnes dělaly vousatého Mikuláše - lepily jsme mu vousy z vaty (původně se mají lepit vatové tampony, ale ty doma nebyly, tak jsem improvizovala). Beatce se asi víc líbilo vatu cupovat, ale zvládly jsme to do úspěšného konce.
Jáchymek se přidat nechtěl, raději si vystříhal ze Sluníčka ryby a spolu jsme k nim vyrobili rybářský prut. Chytat ryby ho už pak ale moc nebavilo.
Mi se chvilkama povedlo sledovat v televizi adventní koncert.


4 komentáře:

  1. Chápe Beatka, co je to Mikuláš, čert atd? P. to nějak nepobírá, čerta má spojenýho s čokoládou..takže pravidelně chce "blblb" k jídlu :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je Beatka šikovná, já bych si asi vatu přilepila k prstům:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tess - jako, že by Beatka nějak chápala, že je čert zlý a může jí ublížit to určitě ne. Ve školce při Mikulášské se prý čertovi vehementně dobývala do koše s dárky. Má to spojené - Mikuláš, čert, anděl - něco dostanu. Dneska jsme pracovaly s obrázky s tématikou Vánoc a pořád mi tu pak ukazovala stromeček a dárky. Ukazovala jsem, že až budeme mít odstříhané všechny obálky z adventního kalendáře, tak budou dárky pod stromečkem, ale jestli to pobrala, to fakt netuším a ona mi to neřkne :-o

    OdpovědětVymazat
  4. HMMM TAK JUSTY TO ASI NECHÁPE VŮŮŮBEC,TŘEBA PŘÍŠTÍ ROK,LETOS ANI ZATÍM NEVYSVĚTLUJU,MOC OBDIVUJI,ŽE KAŽDÝ DEN TVOŘÍTE,JÁ BYCH TAKÉ MOC RÁDA,JEN KDYBY TO JUSTY ZAJÍMALO A BAVILO,ALE JE NA TO JEŠTĚ MOC VĚKEM JINDE:-(ALE CHYSTÁME SE NA ŘETĚZ NA STROMEČEK,TAK UVIDÍME:-)HEZKÉ TVOŘENÍČKO:-)

    OdpovědětVymazat