neděle 12. prosince 2010

9.12.2010

Dnes byly děti jako vyměněné (nebo měly strach, abych je nevyměnila :-o). Odpoledne jsme se vrhli na pečení, jenom jednoduché vykrajované tvary. Ještě možná něco přidělám, něco dostaneme a to by mohlo stačit (stejně toho beztak sním nejvíce já, i když to vůbec nepotřebuju). Jáchym chvilkama uždiboval syrové těsto. Vím, že jsem tohle jako dítě dělala taky, vůbec nechápu, co mi na tom mohlo chutnat.
Upečené jsme i ochutnali a vzápětí Jáchyma rozbolel zub. Ten co měl spravovaný. Naštěstí to přešlo po důkladném vyčištění a vypláchnutí. Koukala jsem, že tam má díru, takže mu asi plomba někdy vypadla. A naše úžasná zubařka odešla na mateřskou :-( To jsem zvědavá, jak to vyřešíme.


2 komentáře:

  1. Jo,jo - cukroví...Vůbec netuším, jestli se k němu letos dostanu. Závidím - mňam :-)

    OdpovědětVymazat
  2. U nás je to spíš jen, aby si děti zkusily vykrajovat, a Beatka miluje perníčky. Ale většinou se sní bez nazdobení :-o Kuchyně mě moc nebere.
    Ale koukala jsem teď k Monice, jak pečou jak u profíků spoustu druhů.

    OdpovědětVymazat