středa 8. prosince 2010

6.12.2010

Beatka byla dnes se školkou na vánoční výstavě v muzeu. Paní učitelky mají odvahu :-)) Byla prý hodná a donesla si krásného perníkového čerta.
Odpoledne Jáchymek maloval svícen (dřevěného soba se saněmi - kýčovka z Lidovky), nejvíc ho bavilo potom v celém obýváku zhasínat světla a rozsvěcovat "světýlka", pro Beatku jsem měla dřevěný výlisek zvoněčků - pár tahů štětcem udělala, zbytek jsem dodělala já.
Beatka dnes dostala sešit se stíratelnými stránkami "Věci kolem nás" od DITIPA, hrozně moc se jí líbil, ruku jsem jí teda musela vést, ale co se týká přiřazování, tak věděla téměř vše.


Nachystala jsem taky novou sensorickou nádobu - v modré a bílé (zimních barvách), součástí byla i bublinková folie (hit pro Jáchymka) a takové polystyrenové nudle, co se dávají jako výplň místa do balíků (hit pro Beatku).


Žádné komentáře:

Okomentovat