pondělí 7. června 2010

Den 156. - 5.6.2010

Dopoledne byl Jáchymek s dědou (děda volal, že má J. průjem), já s Beatkou na hřišti a tatínek pracoval. Pověsil číslo popisné na barák (tři a půl roku po kolaudaci :-o) a posekl, co bylo potřeba křovináčem.

Odpoledne jsme vyrazili na oslavy narozenin "dědy" Stani a "babičky" Elišky. Bylo tam hodně lidí a hodně dětí. Pro mne jsou podobné akce spíše zdrojem smutku - vždycky mě přepadne sebelítost při pohledu na ostatní děti, že u nás to nejde tak jednoduše a každý pidipokrok je docela vydřený. Náladu jsem si spravila posekáním zahrady - není nad fyzickou práci.


Večer jsme ještě vyrazili na hrad - myslela jsem, že tam má být opékání špekáčků a strašidla. Skoro nahoře jsme zjistili, že jsem se na plakátech překoukla o týden, akce se koná 12.6.2010. Ale podvečerní procházka byla příjemná a nahoře na hradě skoro nikdo nebyl :-), vrátili jsme se v devět.

Žádné komentáře:

Okomentovat