pondělí 21. června 2010

Den 171. - 20.6.2010

Prší prší jen se leje.
Na oběd jsme vyrazili do restaurace s vnitřním dětským koukem (spíše hřištěm). Stala se věc nevídaná - Beatka si chvilku s Jáchymem a holčičkou věkově někde mezi nima hrála v dětském koutku. Užili jsme si s manželem asi pětiminutová zážitek sezení u stolu bez pobíhání za našim někam věčně utíkajícím potomkem.
Odpoledne jsme pak strávili malováním na obličeje. Jáchym na mém obličeji vytvořil něco nepopsatelného - jednou jsem se při projití kolem zrcadla lekla sama sebe a jednou se mne lekl manžel, když jsem vyšla z koupelny :-) Beatka coby tygřík (ne příliš zdařilý - nechtěla držet :-o) vyžadovala focení. Jáchymek fotil jako a já je oba doopravdy. Tatínek pirát se špatně fotil - snažil se udělat obličej hrozného piráta a mě to rozesmívalo tak (opravdu budil "hrůzu"), že většina fotek je máznutých.


Žádné komentáře:

Okomentovat