pondělí 21. června 2010

Den 169. - 18.6.2010

Všední den. S Beatkou jsme dopoledne byly na procházce - raději jsem ji vzala na kočár. U kapličky zkoušela, jak otevřít branku. Princip pochopila rychle, ale měla smůlu, protože to chtěla větší fyzický potenciál, než má ona.




Večer, když jsem přijela z práce, se jí povedl další komunikační kousek. Chtěla vzít na záda, abych jí dělala "koníka" - opět a znova naše oblíbená zábava. Mi se moc nechtělo (vůbec), byla jsem po celém dni utahaná. Tak mi donesla hračku - figurku kovboje sedícího na koni (když je teda ta matka tak nechápavá). A zase dosáhla svého, protože kdo by jí odolal...

1 komentář:

  1. Markéto, tak to je fakt úžasný! Beátka a la kovboj na koni. Beátka je velká šikulka a vynalézavá!!! Žes jí neodolala, naprosto chápu :o)

    OdpovědětVymazat