pondělí 28. června 2010

Den 172. - 21.6.2010

Dopoledne jsme s Beatkou byly v Ostravě v rané péči na funkčním vyšetření zraku. Jsou přestěhovaní v nových prostorách. Beatka se fakt "předvedla" - spolupráce nulová, běhala z místa na místo. Moc jsme toho nezjistili, nicméně má určitě problém jak s konvergencí, tak se sledováním -zejména na pravou stranu. Tak zase začneme trénovat.

Odpoledne po vyzvednutí Jáchymka ze školky bylo zaveleno "Na hrad !". Moc se mi nechtělo - byla docela zima a pro Beatku jsem neměla kočárek. Cestou nahoru jsem ji taky víceméně táhla za ruku, když jsem ji pustila, okamžitě nabírala směr dolů. Cestou dolů jsem ji motivovala tím, že jsme vždy hodili nějaký binec do odpadkového koše (taková ekologická hlídka :-o) nebo kamínek do kanálku (vím, že se tím kanály zanáší, ale byl to vždycky jen jeden kamínek a účel světí prostředky...). Cestou jsme viděli spousty hlemýždů a děti se bavily tím, jak se schovávali, když jim šáhly na ulitu. Taky jsem si dnes všimla hodin nad dvěřmi do hradní hospody, a to tam chodíme poměrně často - myslím na hrad, ne do hospody.


Žádné komentáře:

Okomentovat