neděle 23. května 2010

Den 142. - 22.5.2010

Odpoledne jsme vyrazili do Ostravy za nákupy (IKEA, Baumax,...). Beatka v autě kupodivu neusla a vydržela i celé nakupování, dokonce vypadala, že se ji ten mumraj zamlouvá. Mi už se zamlouval méně, vždycky mě ten ruch a množství lidí v obchodech dost vyčerpá. Tatínek zatoužil po křesílku z IKEI, já si tam nakoupila pár serepetiček, ručníky a polštář pro Jáchyma, ať mi pořád v noci nekrade můj. V pasáži Beatka ještě dvakrát vysomrovala na tatínkovi jízdu na autíčku a v letadle za desetikorunu - neomylně mu ukázala, kam má teda ten peníz hodit.

Beatka zvládla i cestu zpět beze spánku a doma asistovala při skládání křesla. Pak ho okamžitě začala okupovat :-) V noci ho pak okupovaly kočky. Tak teda nevím, komu jsme to křeslo koupili :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat