pondělí 31. května 2010

Den 151. - 31.5.2010

Ráno jsem vyrazila s Jáchymkem na rehabilitaci. Nechtěla jsem tatínkovi plýtvat dovolenou, tak jsem s sebou vzala i Beatku. Ta se kupodivu vrhala na rehabilitační stůl a docela ochotně se sebou nechala dělat stejné cviky, které dělala sestřička s Jáchymkem. I po žebřinách lezla jak veverka.

Potom rychle odvézt Jáchymka do školky a s Beatkou na logopedii. Stihli jsme to akorát - prostě dobrý time managment :-o Beatka tam dneska perlila. Nejprve předvedla, že si umí na lištu vrátit i piktogram, který ji spadne a poté, co ji logopedka lákala na dobroty, tak vyskládala větu "Já chci lentilky, čokoládu, piškoty". Přece nebude pořád lítat s kartičkami :-) Lodopedka s jejího vývoje ve VOKSu nadšená (škoda, že se jí nerozvazuje i jazýček). Letos jsme logo dělali naposled, příští návštěvu půjdeme na zvykačku do školky.

Cestou z logopedie jsme zmokly - teda já, Beatka měla pláštěnku - to samé cestou do školky pro Jáchymka.

Odpoledne se Jáchymek převlíkl za Bořka Stavitele (sám si kostým vymyslel) a z Beatky udělal kočku Micku (měla nachystanou i plnou misku granulí). B. se tak rozdivočela, že pak Jáchymovi pořád škodila. V jedné chvíli, když ho asi bouchla do zad, prohlásil : "Potřebuju Kosmodisk" :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat