pátek 28. května 2010

Den 148. - 28.5.2010

Od rána krásně svítilo sluníčko a Beatka si vytrvale nosila na větném proužku "Já chci jít ven" a tak jsme vyrazily na procházku už v devět hodin. Protože se před odchodem krásně vyčurala a odmítla plínku a trvala na kalhotkách, tak vyrazila jako "velká" holka. No - počurala se až pár metrů od domu při cestě zpátky (ale ani po cestě by to nevadilo, měla jsem v batůžku náhradní obleční). Jinak celou cestu krásně šlapala, nesla jsem ji jen jeden bahnitý úsek. Ale když jsme přišly domů, bylo vidět, jak je utahaná.

Jáchymek měl dnes ve školce loutkové divadlo. Domů šel už poo(bědě), protože jsem myslela, že pojedeme k dědovi a babičce na zahradu. Ale nakonec jsme zůstali doma, přečetli jsme kus Sluníčka zatímco B.spala. Potom si J. chvíli hrál s bublifukem. Pak si děti převzal tatínek a já jsem spěchala do práce. Večerní uspávání opět vyšlo na mne :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat