pátek 28. května 2010

Den 147. - 27.5.2010

Prý by se každé dítě, i velmi malé, řekněme dva roky, mělo podílet na domácích pracech. A tak i Beatka má svoje "povinnosti". Pravda, nedodržujeme je úplně důsledně, ale snažíme se :-)

Chystá si čistou plínku na přebalení a odnáší špinavou do koše. I když teda poslední dobou při přebalování zase (takových období už tu bylo) stávkuje a nechce plínku. Taky pokakanou plínku oznamuje tím, že se svlíkne a sundá si ji :-o

Odnáší prázdnou lahvičku od mlíka do kuchyně.

Samostatné svlíkání a zouvání - tady dost často pomáhám, nemám tolik času :-o

Pomoc s prádlem - házení špinavého prádla z patra dolů, odnášení špinavého prádla do koupelny, dávání do pračky a přendávání vypraného prádla z pračky do sušičky nebo koše.



(Z nějakého důvodu tahle fotka stávkuje a odmítá se nahrát otočená ve správném směru.)

Odpoledne proběhlo stříhání. Beatce jsem to oznámila ráno a proto mě celý den oblažovala tím, že mi pořád ukazovala v knížce obrázek paní holičky a hřeben s nůžkama. Taky po příchodu holičky se k ní hnala a pořád si ukazovala na vlásky, že ji bude stříhat. Ovšem v židličce už tak nadšená nebyla, ještě že potřebovala jen zastřihnout ofinku.

Jáchymek měl ve školce besedu s panem policistou. Prý jim říkal, že když budou zlobit, půjdou do vězení a tam budou sami a nejsou tam hračky a jíst dostanou jen suchý chleba. To by mě zajímalo, co z toho jim opravdu říkal a co si ti prcci ve školce vybájili. Doufám, že nebude z toho mít noční můry. (Ve mě to Jáchymovo povídání vyvolalo vzpomínku na scénu z filmu Pelíšky o besedě s příslušníkem VB.)

2 komentáře:

  1. Taky jsem si při čtení příspěvku na tu scénu z filmu vzpomněla:-)
    Jára pomáhá jen když chce, přiznávám, že taky nejsem důsledná...Ale mám v plánu polepšit se:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No já bych se potřebovala polepšit s tou důsledností i sama u sebe :-) (třeba cvičení, nejezení čokolády, chodit brzo spát...)

    OdpovědětVymazat