neděle 23. května 2010

Velká třídící sada

Další z pomůcek, které jsem vytvořila pro Beatku.
Protože je třídění důležité pro další vývoj dítěte (proč, to teda fakt nejsem schopná vysvětlit), snažím se mu s Beatkou věnovat pravidelně. Využíváme různé věci - kostky, vršky z PET lahví, příbory, misky a kelímky, obrázky... Protože ale vždycky musím něco odněkud vytahovat a pak to vracet mezi původní věci, chtěla jsem něco, co budu mít nachystané po ruce pořád.

Tentokrát jsem využila pěnovou gumu na tvoření. Nakreslila jsem na ni tvary a vystříhala. Mám udělaných šest barev - od každé tři tvary ve třech velikostech. Takto můžeme třídit podle barvy, tvaru i velikosti. Jako misky na třídění jsem využila jednorázové plastové nádobí.

Původně jsem chtěla dělat sadu z papíru a díly laminovat, ale příjde mi, že s dílky z pěnovky se bude líp manipulovat.



Pokud chcete někdo udělat sadu taky a nechcete vytvářet šablonu pro tvary, napište svůj mail, pošlu to jako .jpg. V náhledu to vypadá takto - barevné, pokud byste chtěli vytisknut a zalaminovat nebo jen obrys pro výrobu šablony.



Žádné komentáře:

Okomentovat