čtvrtek 21. října 2010

20.10.2010

Magické datum pro nás moc magické nebylo. Ráno se probudil s kašlem i Jáchym, tak jsem pro jistotu odhlásila ze školky i jeho. Asi s podzimními mlhami a kašlíky přibude tvořivých dní. Protože celý den u počítače a televize trávit nelze.
Beatka si dnes docela vyhrála s fixami a vzala zavděk i vodovými omalovánkami. Celkově u toho vydržela snad dvacet minut, což je na ni super výkon :-)
Jáchym se jí chvilku věnoval, nachystal ji velké vkládačky, všechny tvary promíchal a moc hezky ji u toho chválil. Sice to není ta sourozenecká hra, o jaké jsem snila, když jsem v jeho 14ti měsících zjistila, že jsem znovu těhotná, ale co už.

Nedávno se mi podařil super nákup - pytlík 100 ks mrkacích očiček za 30 Kč. Dneska jsme je využili spolu s ruličkama od toaletního papíru (ty pravidelně schovávám :-). Jáchymek dělal netopýra, já s Beatkou pavouka. Naše podzimní výzdoba začíná být docela strašidelná.

2 komentáře:

  1. Přeju, ať jsou deti brzy fit! Halloweenská výzdoba je super! A ty oči jsou fakt super cena. Já teď kupovala 10 párů a stály něco přes 20Kč.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za přání, no zatím teda kašlou docela dost :-(
    Ty očka u nás měli v Kiku, nevím, jestli je to i u vás.

    OdpovědětVymazat