úterý 26. října 2010

26.10.2010

Dopoledne děti hlídal děda, já si užívala klidu v práci. Beatka prý byla hodně divoká a nakazila tím i Jáchyma. Zbytek dne byli divocí oba a já se těšila, až je večer uložíme do postele. No, Beatka usla ve tři čtvrti na devět :-o Překvapila mě, že podle zvuku si odvodila, že mi spadly z postele brýle na zem (schovávám je za záda, aby to vypadalo, že jdu taky spát) - ukázala směrem k zemi, i když je tam vidět nemohla, a potom na mé oči.
Beatka ještě zvládla vyzkoušet svůj dárek k svátku - mozaiku. Že by z ní byla nadšená, to snad ani ne, ale s mojí pomocí obrázek ryby zvládla. Akorát teda manipulace s těmi "čudlíky" je pro ni dost náročná.
Jáchymkova hláška dne - připravovala jsem ho na to, že ho zítra čeká pětiletá prohlídka, že ho změří, zváží, zkontrolují očička a musíme donést moč ve skleničce. Zašprajcoval se, že nechce čurat do skleničky, tak jsem se ho snažila navnadit, že je to sranda a že kluci to mají jednodušší než holčičky (co se týče čurání do skleničky).Náš malý filuta měl hned řešení - prý mají holčičky použít trychtýř :-)), nahoře je širší, tak se pak trefí.

Žádné komentáře:

Okomentovat