neděle 3. října 2010

30.9.2010

S Beatkou jsem dnes ráno zvládla zubaře. Bohužel i u ní se na plošce dolní čtyřky objevil malinký kazík. Naštěstí šel spravit bez vrtání, jen s vyškrábáním a Beatka byla moc hodná a statečná a zvládla to na jedničku. (A taky máme moc šikovnou zubařku.) S dědou jsem si pak udělaly výlet do frýdeckého Baumaxu.
Odpoledne druhé plavání s Jáchymem. Ze začátku zase začal hrozným způsobem vyvádět, tak jsem mu řekla, at´ si jenom sedne na schody a kouká, po pauze ho pak instruktorka nalákala, aby šel s ostatními. Prý "Když se ti to nebude líbit, tak mi řekni, že tě to nebaví." Tak si tam Jáchym ve vodě skákal s úsměvem na rtu, pak se zarazil, došel k ní a říká "Mě už to nebaví." On to prostě musel zkusit. Ale cestou domů mi říkal, že se příště těší, tak jsem zvědavá, jestli to už bude OK.
Zítra ráno ho čeká překvapení - "narozeninový kalendář" s Handym Mannym.


Žádné komentáře:

Okomentovat