úterý 5. října 2010

5.10.2010

Beatka byla dopoledne s dědou. Asi celé dopoledne protančili na "kolo kolo mlýnské", akorát to potom Beatka vyžadovala i doma. Musela se jí už pořádně motat hlava. Hezké bylo, že když jsem jí řekla, at se začne točit i na druhou stranu, tak to pochopila.

S Jáchymem jsme si udělali kuchařský-pekařský podvečer. Pekli jsme muffiny. Beatka si taky donesla židličku a chvíli míchala mouku s cukrem, s mým jištěním. Přece jen jsem nestála o mouku rozsypanou po celé kuchyni. (Už jsem jednu mimořádku měla ráno, když se jí podařil zvrhnout plný nočník :-o.)


5 komentářů:

  1. NO, vy jste ale kuchaříci :o) a výsledky vypadají lákavě!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Výsledky vypadají lákavě a pěkně vesele.:-)) Knížka barev je parádní, taky se Štěpkou zase něco podniknem ve Vašem duchu. Barevné fotky jsme nezkoušeli, jen obrázky. Hezký večer přejeme.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. vy jste prostě super..co všechno s dětma děláte..já jsem na ruce levá jak šavle..takže mně tohle prostě nejde..ta různá tvořeníčka a tak :(

    OdpovědětVymazat
  4. Jste šikovní, muffinci vypadají parádně:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za pochvaly, příště přihodím i recept :-))

    OdpovědětVymazat