neděle 24. října 2010

24.10.2010

A všichni jedli a pili a hodovali... Dneska jsme slavili Jáchymovy páteční narozeniny a Beatčin zítřejší svátek. A byl dort a dárky (Jáchym dostal kuličkodráhu, Lego, knížku Bill a Ben, Beatka dostala knížku Ivanka je nemocná - jak tématické. Společně pak dostali draka.)

Oslavenec sám:
Rodinné foto (detail dortu je přidán proto, abych zakryla, že Beatka má připočurané kalhoty, čehož jsem si všimla až po focení :-o. Ale zachránila to tím, že se pak dočurala do nočníku.):


Kuličkodráha - líbí se oběma:


Lego - cisterna, to je jasný hit. Fascinuje mě, jak je Jáchym schopný sledovat návod krok za krokem a stavět podle něho. Kdy se to stane, že pak chlapi začnou návody ignorovat? :-)

Beatce jsem pak její knížku přečetla před spaním ( http://www.knizniweb.cz/knihy/82394-ivanka-je-nemocna.html ). Docela se líbila, tak uvažuju, že další díly přinese Ježíšek. Je to přesně pro nás - krátké, málo textu na stránce, obrázek doplňuje text.


5 komentářů:

  1. Ještě jednou vše nej!!!! A dárky a dort super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Velká gratulace všem oslavenečkům! Parádní dortík a praktický zároveň:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. TAk ještě jednou tady :o) Jáchymovi i Beátce přejeme s Ninuškou hoooodně štěstí a moře zdraví!

    Beátce to moc sluší v těch culíčkách!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky přejeme oslavencům všechno nejlepší:-) Dort je krásný a počůrané kalhoty jsi zamaskovala parádně:-)Jo a návody nejsou pro mě, já jsem z nich zoufalá...

    OdpovědětVymazat