úterý 26. října 2010

25.10.2010

Celkem nic moc se neděje :-) Beatce jsme popřáli k svátku. Hrajeme si, učíme se... Děti byly dnes hodné.
Beatka si dnes moc hezky hrála s panenkama. Dokonce vymyslela báječnou fintu, jak dostat více lentilek - ve VOKSu si řekla o lentilky a ukázala, že je chce pro panenku. Naznačila, že lentilku dává panence a šup s ní do pusy :-) Kdo by jí odolal.
Odpoledne jsme zvládli návštěvu u ťamanských prodejců - pro děti úžasná zábava běhat v úzkých uličkách mezi regály, mi to tak zábavné nepřišlo.
Jáchym dostal ještě opožděný dárek - vymalovánky, které "nabobtnají jako popcorn" po upečení v troubě. Jáchymek říkal, že jsou potom mechové. Naše dítko, které vymalovávání opravdu nemusí, vydržel malovat tak dlouho, až všechny obrázky vybarvil.

2 komentáře:

  1. Mě hrozně zajímá ten VOKS..jak s tím pracujete? Jak jste Beatku třeba naučili, že určitej znak znamená "já chci"..nám Kr. právě žádnou alternativní komunikaci nedoporučila, což se divím.. on se jako domluví rukama nohama, to jo...ale přijde mi, že to nestačí..nevim...

    mně říkala, že si myslí, že do toho půl roku už by se mohl začít jako rozmlouvat, no pro mě je to teda dost nepředstavitelný...zatím má 10 slov :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tedy ohledně VOKSU také všichni říkají ať počkám. Upečené vymalovánky vypadají báječně, také se po nich podívám.:-)

    OdpovědětVymazat