neděle 3. října 2010

26.-28.9.2010

Tyhle dny si maminka užívala na psychorelaxačním pobytu pro rodiny s dětmi s postižením, který pořádala Beatčina školka. Přihlášená jsem byla i s Beatkou, ale ta dost kašlala, takže nakonec vyhrála (pro mne velmi výhodná :-)) varianta, že já jsem jela sama a tatínek doma válčil s dětmi. A válčil úspěšně, v pondělí dokonce zvládl s Jáchymem návštěvu zubaře (Beatku zatím hlídala švagrová).
Pobyt se konal ve Velkých Karlovicích http://www.hoteltatra.cz/ . Pro děti bylo zajištěno hlídání a program pedagogy ze školky a školy - co vím, měli divadýlko, muzikoterapii, canisterapii, nějaké malování a tvoření, dokonce i přes počasí (v podstatě pořád pršeo a bylo docela zima) vyrazili na procházky. Pro rodiče (převážně matky) byly sezení se dvěma příjemnými psychology. Tam se probíralo kdeco. A kdeco se taky probralo u večerního a částečně nočního sezení ve vinárně, tam už teda bez programu :-) Zpočátku jsem si připadala trochu nepatřičně, přece jen jsem tam byla jediná bez dítěte, ale bylo to moc fajn. Seznámila jsem se se spoustou rodičů a dětí, které budu ve školce a škole potkávat a už to nebudou bezejmené obličeje. A taky jsem si fakt odpočinula. (Po příjezdu pak na mně byly obě děti až do večera navěšené, asi jsem jim taky chyběla :-o)

Žádné komentáře:

Okomentovat